همشهری آنلاین: مهرام در دومین دیدارش در رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم بسکتبال الشباب امارات به پیروزی رسید.

به گزارش سایت باشگاه مهرام، یاران مهران شاهین طبع در این بازی با ترکیب مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، کریس ویلیامز و شیخ سمب وارد زمین شدند و توانستند به خوبی بر حریف خود مسلط شوند اما در ادامه این اماراتی‌ها بودند که با درخشش علی الحطاوی و راشد الزبی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و از حریف ایرانی خود پیش افتادند که این برتری تا پایان 10 دقیقه اول ادامه داشت و این زمان با حساب 24 بر 23 به نفع حریف اماراتی به پایان رسید.

در 10 دقیقه دوم بازهم دو تیم بازی پایاپای و زیبایی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت با تغییر و تحولاتی که در تیم مهرام ایجاد شد این تیم نیمه نخست را با نتیجه 45 بر 41 به سود خود به پایان رساند.

در این نیمه شیخ سمب با کسب 14 امتیاز و انجام 4 ریباند بهترین بازیکن مهرام بود.

نیمه دوم این مسابقه با حمله ناموفق اماراتی‌ها آغاز شد و در این میان درخشش کریس ویلیامز در این زمان مجموع امتیازهای مهرام را به عدد 51 رساند.

مهرامی‌ها در زمان سوم توانستند فاصله امتیازات خود را با حریف حفظ کنند که این درخشش باعث شد تماشاگران ایرانی حاضر در سالن شهر مانیل با فریادهای ایران ایران به تشویق تیمشان بپردازند.

اما زمان پایانی این مسابقه در حالی دنبال شد که آرن داوودی وارد زمین شد تا به سرعت مهرام بیفزاید که در این میان با سرعتی که مهرامی‌ها به حملات خود دادند، این تیم دوباره فاصله امتیازی را افزایش داد.

در ادامه مهران شاهین طبع دفاع پرس را در دستور کار تیمش قرار داد تا بتواند بازیکنان الشباب را کنترل کند که همین موضوع باعث شد برتری مهرام بر حریف اماراتی قطعی شود و این تیم دومین پیروزی خود را در این بازی‌ها به دست آورد.

گفتنی است؛ تیم بسکتبال مهرام این بازی را با حساب 90 بر 73 با پیروزی پشت سر گذاشت و در سومین بازی خود دوشنبه (9 خرداد) مقابل تیم قدرتمند الریاضی لبنان گام به میدان خواهد گذاشت.

 

منبع: همشهری آنلاین