مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با ورود اتوبوس‌های دوکابین خارجی و تکمیل و توسعه خطوط تندرو (BRT) میزان جابه‌جایی سامانه اتوبوس‌های تندرو تا پایان سال به بیش از 2 میلیون نفر در روز می‌رسد.

پیمان سنندجی با اشاره به ورود تدریجی 700 اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان اظهار کرد: هر اتوبوس دوکابین روزانه به‌طور متوسط حدود هزار و 200 نفر را جابه جا می‌کند که با توجه به انعقاد قرارداد ورود 700دستگاه اتوبوس دوکابین جدید و ورود تدریجی این اتوبوس‌ها تا پایان سال، شاهد افزایش میزان جابه‌جایی مسافران در سامانه خطوط تندرو خواهیم بود. وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر توسط اتوبوس در تهران جابه جا می‌شوند که سهم اتوبوس‌های تندرو روزانه یک‌میلیون و 800هزار نفر است.

سنندجی تصریح کرد: با تکمیل و توسعه خطوط تندرو و افزایش ناوگان، جابه‌جایی مسافران در این خطوط به یک ثبات خواهد رسید و اتوبوس‌های تندرو می‌توانند به موازات مترو نسبت به جابه‌جایی سریع، ایمن، ارزان و مناسب شهروندان اقدام کنند. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان از خطوط اتوبوس‌های تندرو بسیار خوب بوده تا جایی که احداث این خطوط به مطالبات شهروندان در مناطق مختلف شهر از مدیریت شهری تبدیل شده است.