گروه اجتماعی: با هدف ارتقای آموزش همگانی در حوزه کمک‌های اولیه اورژانس ، قراردادی میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت منعقد شد.

فرزاد پناهی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این قرارداد؛ شاهد طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی و برگزاری همایش و سمینارهای بهداشت سلامت و فوریت‌های پزشکی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ و مراکز تابعه خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت گفت: پیش‌بینی شده از طریق کتاب، برشور، فیلم، زیر‌نویسی در رسانه عمومی، جراید، مترو، اتوبوس و ترمینال‌ها مردم با فوریت‌های پزشکی آشنا شوند‌.

رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با بیان اینکه ارتقای آموزش عمومی یکی از خدمات و وظایفی است که از شهرداری انتظار می‌رود افزود‌: در شهری زندگی می‌کنیم که بر لبه تیغ بسیاری از بلایای طبیعی قرار داریم اما متاسفانه تاکنون نگاه نسبت به این موضوع سخت افزاری و عمرانی بوده است‌.

سید مهدی طباطبایی افزود: بنا داریم بر اساس این قرارداد منعقد شده از فضاهای موجود در شهر تهران در راستای توسعه امر آموزش استفاده کنیم.