تگزاس: یک‌مرد آمریکایی با 142کیلوگرم کاهش وزن در یک‌سال رکورددار سریع‌ترین کاهش وزن در جهان شد.

جیمز 26ساله که سال گذشته 295کیلوگرم وزن داشت توانست با پشت‌کار زیاد وزن خود را به 153کیلوگرم برساند. وی در این باره به خبرنگاران گفت: سال گذشته با وزن 295کیلوگرم قادر به انجام هیچ‌کاری نبودم، تا اینکه با یک‌مربی ورزش در تلویزیون آشنا شدم و با کمک وی توانستم این مقدار از وزنم را کاهش دهم. البته وی در دوران دبیرستان یکی از بازیکنان موفق تیم فوتبال مدرسه‌شان به‌شمار می‌رفت اما پس از مصدومیت از ناحیه زانو، ورزش را کنار گذاشت و از آن پس به‌شدت چاق شد. جیمز در حال حاضر از بیماری رنج می‌برد ولی پزشکان به‌خاطر خطرات بی‌هوشی ناشی از چاقی از جراحی وی خودداری می‌کنند.

دوچرخه - خودرو

برن: یک‌نوجوان سوئیسی وسیله‌ای را ساخته است که نیمی از آن خودرویی سواری و نیم‌ دیگر آن دوچرخه است. در جلوی این خودروی عجیب، چرخ و فرمان دوچرخه قرار گرفته و سپس اتاقکی از یک‌خودروی کوچک به‌همراه 2چرخ عقب به آن جوش خورده و در انتها نیز یک‌چرخ دوچرخه وجود دارد. مارکوس‌سِل 17ساله پس از اینکه خودرواش‌ را به تنهایی ساخت برای یک‌گردش کوتاه و نشان دادن توانایی‌هایش با آن به خیابان رفت ولی خیلی زود توسط پلیس متوقف شد. اصلی‌ترین دلیل پلیس برای توقف خودروی مارکوس نداشتن بیمه بود. پلیس به خبرنگاران گفت: مارکوس یک‌مکانیک فوق‌العاده است ولی جای این وسیله در خیابان‌های شهر نیست. گفته می‌شود خودرویی که این نوجوان 17ساله ساخته است می‌تواند با سرعت 70کیلومتر در ساعت حرکت کند.

صید گربه‌ماهی 64‌کیلوگرمی

ویرجینیا: یک ماهیگیر موفق شد با صید یک‌گربه‌ماهی به وزن 64‌کیلوگرم نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. نیک‌اندرسون که مربی فوتبال نیز هست، به‌همراه خانواد‌ه‌اش در حال ماهیگیری در یک‌رودخانه بود که بدون اینکه تصورش را هم بکند، موفق شد این گربه‌ماهی بزرگ را صید کند. گربه‌ماهی صید شده توسط این مرد 64‌کیلوگرم وزن و یک‌متر و 44سانتی‌متر طول دارد و به‌همین خاطر نام وی به‌عنوان فردی که بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین گربه‌ماهی را در جهان صید کرده در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. وی برای صید این گربه‌ماهی بیش از 45‌دقیقه وقت صرف کرد. پیش از این صید گربه‌ماهی‌هایی به وزن 58‌ و 49‌کیلوگرم در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده بود.

دوستی سگ و اورانگوتان

کارولینای شمالی: ‌انتشار تصاویری از دوستی جالب یک‌سگ‌ و اورانگوتان در اینترنت باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است. این دو حیوان آنقدر به هم وابسته‌ هستند که کمتر پیش می‌آید در طول روز از یکدیگر جدا شوند. علاوه بر این، آنها گاهی کارهای یکدیگر را تقلید می‌کنند. به‌عنوان مثال گاهی اورانگوتان وقتی می‌خواهد موز بخورد اول آن‌را به سگ تعارف می‌کند یا اینکه اگر سگ برای شنا به داخل استخر بپرد، اورانگوتان نیز برای همراهی به داخل استخر می‌رود. کارکنان مرکز نگهداری این دوحیوان می‌گویند: 4سال پیش وقتی این سگ را به این مرکز آوردیم متوجه علاقه وی به این اورانگوتان شدیم. پس از این نیز اورانگوتان از دوستی سگ استقبال کرد.