گروه اجتماعی: مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان مردمی معتمدین معین در بنیاد شهید و امور ایثارگران متولد می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مازنی صبح دیروز در هم‌اندیشی توجیهی طرح معتمدین معین با بیان این مطلب افزود: همایش ملی معتمدین معین در سراسر کشور و ایجاد زمینه جلب مشارکت افراد توانمند از میان جامعه ایثارگران با حضور 320 معتمد منتخب از سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی طرح معتمدین معین را به عنوان یک سازمان غیربوروکراتیک و مردمی، روشی نو در مسیر ارتباط با جامعه ایثارگری دانست و گفت: این طرح متفاوت، به انسانهایی با قابلیت‌هایی چون مقبولیت عامه، حسن رفتار، اخلاق، تحصیلات کافی و دارای انگیزه و صبر نیاز دارد.

مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی اظهار کرد: با همه احتیاط‌ها در انتخاب افراد معتمد تاکنون 3700 نفر در سراسر کشور داوطلب همکاری در این طرح شده‌اند و این تعداد شرکت‌کننده، نشان می‌دهد که جامعه ایثارگری به شدت علاقه‌مند مشارکت در سرنوشت آن چیزی است که برایش ایثار کرده است.