همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی"همجواری در 40 درجه سانتیگراد" با حضور 2 پیشکسوت و 18 جوان و بیش از 40 اثر، در هم زمانی گرم ترین ماه تابستان و ماه مبارک رمضان گشایش می یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه که شامل نقاشی، نقاشیخط و طراحی است، روز جمعه 7 مردادماه از ساعت 17 تا 21 افتتاح می شود و تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت.

هادی اکبری، بنفشه بندعلی، الهام بوجاری، فاطمه بهرامی، گلنوش بهمنش، سمانه تاری ابوذر، فرناز جهان بین، پونه خمسه، المیرا رضاخانی، احمدرضا رفیعی، باران زاهدی، پریسا طاهری تهرانی، فیروزه عسگری، سحر فتاحی، غلامرضا فیروزی، آرام مسلم زاده، سهیلا نادی، زینب مظفری خواه، مریم یزدان پناه و سارا یوسف پناه هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند که هر کدام با یک تا چهار اثر شرکت کرده اند.

فاطمه بهرامی و غلامرضا فیروزی پیشکسوتان "همجواری در 40 درجه سانتیگراد" هستند که پیش از این حضورهای موفقی را در عرصه هنرهای تجسمی تجربه کرده اند.

رویکرد این نمایشگاه گردهمایی هنرمندان و جوانان خلاق عرصه هنر در زمینه های مختلف و با سبک های متفاوت در کنار یکدیگر است تا فرصت مناسبی برای بازدید و خرید آثار هنری با سلایق مختلف و قیمت های مناسب برای همه علاقمندان به آثار هنری به وجود آید.

در روز گشایش، مارتین شمعون پور از ساعت 17.30 تا19.30 به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

علاقه مندان می توانند از 8 تا 21 مردادماه، همه روزه غیر از سه شنبه ها، ازساعت 16 تا 21 برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 8- 88504226 تماس بگیرند.