پیکر مرحوم بابک معصومی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که 3 سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم ‌کرد، صبح دیروز در میان نزدیک به 5 هزار نفر از علاقه‌مندانش تشییع شد و در امامزاده طاهر استان البرز آرام گرفت.

پیکر مرحوم معصومی از خانه وی پس از اینکه خانواده‌اش با او آخرین وداع را انجام دادند، به سمت ورزشگاه شریعتی استان البرز تشییع و سپس به سمت امامزاده برده شد. در مسیر حرکت به‌علت ازدحام جمعیت ترافیک ایجاد شده بود و درحالی‌که مردم کرج با نصب بنرهایی در خیابان در سوگ آن مرحوم نشسته بودند، پیکر مرحوم معصومی را برای خاکسپاری در جوار آستان مقدس امامزاده طاهر به این مکان انتقال دادند. تعداد زیادی از دوستداران و چهره‌های ورزشی از جمله علی کریمی، علی پروین، حسین شمس و... در این مراسم حضور داشتند. علی پروین گفت: «بابک معصومی دو، سه سال با بیماری سرطان جنگید اما در نهایت موفق نشد آن را شکست بدهد. من او را خیلی دوست داشتم و عاشق بازی سالنی‌اش بودم. امیدوارم که خداوند به خانواده‌اش صبر دهد و روح او را قرین رحمت کند.»
یکی دیگر از حاضران در مراسم که با معصومی آشنایی زیادی داشت، در مورد شخصیت او گفت: «از هر کسی که بپرسید معیارهای شخصیتی او را می‌گوید، معصومی در ورزش و فوتسال یکی از افراد بسیار پاک بود. به خانه یتیمان، مریضان و افراد بی‌سرپرست می‌رفت و به آنها کمک می‌کرد. تمام زندگی‌اش را صرف آنها می‌کرد. بارها پاداش‌ها و قراردادهایش را برای چنین کارهایی صرف کرده بود. او یک چهره تکرار نشدنی است.»

منبع: همشهری آنلاین