همشهری آنلاین: ‌با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش یک هزار نفری تلفات انسانی در 4 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی مرکز البرز گفت: با اجرای بخش‌هایی از قانون جدید راهنمایی و رانندگی خوشبختانه با کاهش خسارت‌های جانی روبرو بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که با گذشت 4 ماه از اجرای قانون بیش از یک هزار نفر کمتر در حوادث راهنمایی و رانندگی جان باخته‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم از راه اندازی پلیس فتا در ستاد های فرماندهی انتظامی سراسر کشور خبر داد و گفت:‌ با توجه به عمر کم این مرکز عملکرد بسیار موفقی در زمینه برخورد با جرائم و تخلفات رایانه ای داشته است و توانسته با آسیب پذیری سامانه بانک‌ها و فعالیت هکرها برخورد قانونی کند.

وی افزود: با تجهیز آزمایشگاه و تکمیل کادر فنی در ابتدای سال آینده تحولات اساسی در زمینه برخورد با تخلفات رایانه‌ای انجام خواهد شد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به افزایش کشف جرائم افزود: ماموران پلیس کشور توانسته‌اند قدرت کشف جرائم را به بیش از 90 درصد افزایش دهند که این میزان در مقایسه با نرخ رشد جرائم قابل قبول است.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها