همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کانوپولوی آسیا از روز 8 مهر در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت فدراسیون قایقرانی، روز اول مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا روز جمعه 8 مهرماه با توقف تیم ملی مردان بزرگسال ایران در برابر تیم چین تایپه آغاز شد. تیم ملی کشورمان با ترکیب نریمان منوچهرنیا، مجید محمدی، محمدعلی مولایی، محسن شیخلووند، هومن بیدگلی،علی قدمی و مهدی مهردادآذر، این مسابقه حساس را در عین یک بازی خوب، متاسفانه با نتیجه 6 بر 7 به حریف واگذار کردند.

این تیم در روز دوم و در دومین مسابقه به دیدار ژاپن رفت و با ترکیب نریمان منوچهرنیا، مجید محمدی، محمدعلی مولایی، محسن شیخلووند، هومن قربان بیدگلی، سالار محسن زاده، علی قدمی و مهدی مهردادآذر، این تیم را  3 بر 1 مغلوب کرد.

تیم ملی بانوان کشورمان هم در اولین دیدار خود با ترکیب فرشته حسینی، بهنوش رحمانی، شیوا مولوی نیا، دلارام مرزآبادی، الهام تحقیقی، جمیله طهماسبی، میترا خبازآشور و الهه پورعبدیان به مصاف تیم ملی چین تایپه رفت و موفق شد این تیم را با اقتدار و با حساب 11 بر 1 شکست دهد.

این تیم در بازی دوم خود در روز دوم با ترکیب سونیا گماری، ریحانه عمرو، الهه پورعبدیان، جمیله طهماسبی، دلاآرام مرزآبادی، بهنوش رحمانی، شیوا مولوی نیا و فرشته حسینی، تیم ملی ژاپن را هم با همان نتیجه دیدار قبلی (11 بر 1) شکست داد.

تیم ملی جوانان کشورمان هم در این دوره از مسابقات در اولین بازی با ترکیب رضا دباغ اویسی، هانی دشتی، امید بابازاده، نیما حجتی، شایگان خیرالهی، رائین ربیعی، مهدی ورزنده و رسول امینی با حساب 5 بر 6 از ژاپن شکست خورد.

تیم ایران در دومین دیدار نیز با همین نتیجه مغلوب ژاپن شد. در مسابقات رده سنی جوانان تنها دو تیم حضور دارند که باید طبق قوانین سه بار  با هم مصاف دهند که با توجه با پیروزی ژاپن در هر دو دیدار اول و دوم، دیدار سوم برگزار نخواهد شد.

بدین ترتیب در این رده سنی، ژاپن اول و ایران دوم شد.

این مسابقات در روز یکشنبه نیز ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین