گروه ورزش- کریم اعظمی: جاسم کرار مهاجم عراقی استقلال در بازی با ملوان انزلی باز هم تبدیل به چهره‌ای خبرساز شد.

او که در زمین مسابقه دوباره عصبانیت خود را نشان داد، از داور اخطار گرفت و همین موضوع باعث شد تا پرویز مظلومی از ترس اخراج کرار، او را در بین دو نیمه تعویض کند.می گویند همین موضوع و همچنین دخالت کرار در زدن ضربات ایستگاهی، باعث شد تا این مهاجم عراقی با مظلومی مشاجره لفظی پیدا کند.کرار در مورد اتفاقات این بازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

  • ابتدا در مورد این صحبت کن که چرا بعد از پایان بازی همراه با تیم به تهران برنگشتی؟

من قبل از بازی هماهنگ کرده بودم که به تنهایی برگردم و در این مورد از منصور پورحیدری اجازه گرفتم.

  • ولی او گفته که اجازه نگرفتی؟

باور کنید اجازه گرفتم.

  • ولی از لحاظ حرفه‌ای این کارقابل‌قبول نبود . مگر شما با دیگر بازیکنان استقلال تفاوت دارید؟

خیر، هیچ فرقی بین من و دیگر بازیکنان نیست ولی خانواده من در تهران تنها هستند و باید زودتر به خانه می‌رسیدم.آنها تنها هستند و بستگان یا آشنایان ما هم در تهران نیستند که وقتی من در خانه نیستم، نزد خانواده‌ام بروند.

  • ولی بابت رفتارهایی که در یک سال اخیر داشتی مورد انتقادهای زیادی قرار گرفتی.

من ابتدای فصل قول داده بودم که دیگر پرخاشگری نکنم و در زمین مسابقه آرام باشم.می دانم که روی قول خودم نماندم ولی باور کنید که از لحاظ روحی در این دیدار در وضعیت مناسبی قرار نداشتم.

  • چرا در زمین مسابقه عصبانی بودی و حتی اخطار بی‌موردی هم گرفتی؟

اتفاقا می‌خواستم در همین خصوص حرف بزنم.همانطور که گفتم شرایط روحی خوبی نداشتم و این به خاطر مشکلات مالی است. من مدت‌هاست که پولی از باشگاه نگرفته‌ام و می‌دانم که دیگر بازیکنان هم‌چنین شرایطی را دارند.این موضوع تمرکز مرا به هم ریخته، در ضمن من یک بازیکن ایرانی نیستم که بتوانم این مشکلات را هر طور که شده حل کنم.

به هر حال من یک بازیکن غریبه هستم و وقتی بحث مسائل مالی مطرح می‌شود، باید باشگاه هم به تعهداتش عمل کند. البته من نمی‌خواهم باشگاه را تحت فشار بگذارم چون می‌دانم که مسئولان استقلال در تلاش هستند تا مشکلات مالی را حل کنند.

  • بعد از بازی هم در رختکن با مظلومی مشاجره لفظی پیدا کردی؟

خیر، اینطور نیست.

  • می‌گویند سر مظلومی فریاد کشیدی؟

با او حرف زدم ولی فریاد نکشیدم.من حتی در تمرین روز یکشنبه از او عذرخواهی کردم.

  • این رفتارهای تو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

من دوست دارم در زمین مسابقه آرام باشم و توضیح دادم که چرا عصبانی و ناراحت بودم.امیدوارم مشکلات مالی حل شود و من هم قول می‌دهم دیگر مشکل درست نکنم.

  • راستی مثل اینکه قرار نبود ضربات کاشته را تو بزنی و مظلومی بابت این موضوع هم به‌شدت از تو عصبانی شد؟

بله، قرار نبود من ضربات را بزنم و از آقای مظلومی عذرخواهی می‌کنم.اصلا نمی‌دانستم که در زمین چکار می‌کنم و چه وظیفه‌ای دارم چون عصبانی بودم و شرایط خاصی داشتم.

برخورد انضباطی با کرار

منصور پورحیدری سرپرست استقلال از تنبیه جاسم کرار مهاجم عراقی این تیم خبر داد. پورحیدری در این مورد می‌گوید: «قطعا با او برخورد می‌شود. البته کرار بعد از تعویض واکنشی نشان نداد اما وقتی می‌خواستیم به تهران بازگردیم متوجه شدیم که او بدون اجازه برگشته و به همین دلیل من به باشگاه نامه داده‌ام تا کمیته انضباطی برای او تشکیل شود.»

پورحیدری در مورد شکست مقابل ملوان و اینکه استقلالی‌ها از زمین انزلی گلایه کرده‌اند نیز می‌گوید: «چمن انزلی خوب است اما وقتی باران می‌بارد شرایط بدی پیدا می‌کند. من گلایه‌ای از زمین نکردم. یکی از دلایل باخت می‌تواند زمین باشد . در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم. نظم تیمی هم نداشتیم.»

منبع: همشهری آنلاین