همشهری آنلاین: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه هنرهای تجسمی همزمان با چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 15 تا 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه با موضوع هنرهای تجسمی در سه بخش مسابقه،میهمان و جنبی برگزار می‌شود.

در این جشنواره فیلم‌های داستانی و مستند به نمایش درمی‌آید که بخش مسابقه به فیلم‌هایی با موضوع هنرهای تجسمی و پرده سینما، بخش جنبی به فیلم‌هایی با موضوع هنرهای تجسمی و انقلاب اسلامی اختصاص دارد و در بخش میهمان برگزیده آثار فیلمسازان مطرح عرصه هنرهای تجسمی نمایش داده می‌شود.

این جشنواره به فیلم‌هایی که مربوط به شاخه‌های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، خوشنویسی، عکاسی و حجم) اختصاص دارد و حداکثر زمان فیلم‌ها 30 دقیقه است.

تهیه کنندگان و موسسات و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره نسخه DVD آثار خود را تا 15 دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شهید صدوقی، شماره 17 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ivafestival.irwww.ivafestival.ir مراجعه کنند و با شماره‌های 11- 66946910 تماس بگیرند.

جشنواره ملی فیلم کوتاه هنرهای تجسمی از برنامه‌های چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است که برای اولین بار برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، پوستر، نگارگری، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک، کاریکاتور و تصویرسازی 10 بهمن تا 14 اسفندماه برگزار می‌شود.