تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵

واشنگتن: یک کودک 4ساله به جرم برداشتن یک بسته خوراکی توسط مسئولان امنیتی فروشگاه بازداشت شد.

مسئولان امنیتی فروشگاه هنگام خروج پدر و مادر ساوانا هارپ به آنها گفتند که دختر آنها دزدی کرده است و اجازه خروج از فروشگاه را ندارد. مسئولان امنیتی تعهدنامه‌ای در اختیار این کودک قرار دادند تا آن را امضا کند. ساوانا 4‌ساله که هنوز به مدرسه نرفته بود نیز مجبور شد پایین تعهدنامه را خط خطی کند. در پی شکایت خانواده این کودک، مسئولان شرکت مجبور به عذرخواهی رسمی شدند و از برکناری مسئولان امنیتی فروشگاه خبر دادند.

ایربگ نانی

ادینبورگ: در پی یک تصادف شدید در اسکاتلند سر یک زن با یک جسم نرم برخورد کرد و به همین خاطر زنده ماند. این جسم نرم که عامل زنده ماندن این زن شد، در واقع کیسه نانی بود که وی آن را از فروشگاه خریده بود. خانم لیزا داگلاس51ساله در این رابطه می‌گوید: من کیسه نان را خریدم و آن‌را روی صندلی عقب گذاشتم، با‌وجود این، نان‌ها درست هنگام تصادف به جلو پرتاب شد و بین سر من و فرمان قرار گرفت. گفتنی است در پی این تصادف، کیسه‌هوا (ایربگ) خودرو کار نکرد و به گفته کارشناسان درصورتی که نان‌ها بین سر وی و فرمان قرار نمی‌گرفتند ممکن بود داگلاس جان خود را از دست بدهد.

جت 55کیلویی

برن: خلبان جسور سوئیسی توانست به وسیله یک جت 55کیلویی در کنار هواپیماهای دیگر پرواز کند. فیلم‌های منتشر‌شده از این پرواز هیجا‌ن‌انگیز در شبکه‌های اینترنتی تماشاگران زیادی را به‌خود جلب کرده است. این جت 55کیلویی که 2متر طول دارد و حداکثر سرعت آن200کیلومتر است، در واقع لباسی است که به 4‌موتور مجهز است و فردی که آن را بپوشد می‌تواند با این سرعت سرسام‌آور در آسمان پرواز کند. آقای رُسی52ساله که به «جت‌من» مشهور شده است در کنار 2هواپیمای C93-L به شیرین‌کاری‌های هوایی نیز پرداخت.

چاپگر خوشامد‌گویی

آمستردام: فرودگاه آمستردام مجهز به چاپگری شده است که افراد می‌توانند متن خوشامدگویی خود به مسافران از راه رسیده را به آن سفارش بدهند و متن چاپ‌ و تزئین شده‌اش را تحویل بگیرند. این دستگاه سکه‌ای، برای انجام‌وظیفه‌اش بسته به طول و اندازه سفارش، حدود 4پوند از مشتری دریافت می‌کند. البته افراد می‌‌توانند رنگ، زمینه و فونت‌ نوشته‌های خود را انتخاب کنند و در پایان نیز یک خوشامد‌گویی ضد‌آب تحویل بگیرند تا در شرایط بارانی بتوانند از آن استفاده کنند. دختربچه‌ای که در تصویر این خبر حضور دارد منتظر از راه‌رسیدن والدینش‌ است و متن خوشامد‌گویی به آنها را انتخاب کرده است.

منبع: همشهری آنلاین