همشهری آنلاین: رئیس جمهور با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم استقبال، وزرا و مسئولین را به ضرورت توجه ویژه در رفع مشکلات این استان فراخواند و گفت:

حضور گسترده مردم مومن و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های مختلف، مسئولیت دولت را در خدمتگزاری به مردم این استان مضاعف کرده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دکتر محمود احمدی نژاد عصر روز پنج‌شنبه در جلسه استانی هیات دولت از حضور باشکوه آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان با نشاط و انقلابی در مراسم استقبال از خادمین خود در دولت صمیمانه تشکر کرد و گفت: مردم استان به بهانه استقبال از خادمین خود به صحنه آمدند و با شعارهای انقلابی و حماسی خود بار دیگر بر دهان منافقان و بدخواهان داخلی و خارجی ملت بزرگ ایران زدند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت احترام به خواست مردم و توجه به عواطف اجتماعی و داشتن نگاه عادلانه به آحاد مردم اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق اصیل ایران با فرهنگ پیامبر(ص) و آل پیامبر(ع) است که در دوره انقلاب و دفاع مقدس، صحنه‌های سرنوشت ساز فداکاری و مجاهدت بی شمار برای سرافرازی ایران عزیز به تصویر کشیدند.

احمدی‌نژاد با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم استان به ویژه رفع مشکل بیکاری جوانان از وزرای جهادکشاورزی، نیرو، صنایع و رئیس سازمان محیط زیست خواست با همکاری یکدیگر مشکلات موجود در مسیر پیشرفت استان و ایجاد اشتغال را با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی برطرف کنند.

رئیس جمهور گفت: دولت خود را با افتخار نوکر و خادم مردم می‌داند و در هر شرایطی در کنار مردم و به دنبال رفع مشکلات آنان خواهد بود.

احمدی‌نژاد خطاب به اعضای هیات دولت گفت: مهم‌ترین تقاضای مردم استان اشتغال است و این خواست برحقی است و باید آن را با اتکا بر منابع و ظرفیت‌های استان برطرف کرد.

منبع: همشهری آنلاین