گروه شهری: کارگروه محیط‌زیست ستاد ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران در اطلاعیه‌ای از شهرداری تهران به واسطه دریافت عنوان شهر برتر در دهمین کنفرانس متروپلیس تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دریافت عنوان شهر برتر در دهمین کنفرانس متروپلیس مهر تایید دیگری بر عملکرد مثبت شهرداری تهران در حوزه مدیریت شهری است. شهرداری تهران در سال‌های اخیر گام‌های مفیدی در راه ایجاد محیط شهری شایسته شهروندان برداشته است. این مسئله موجب ایجاد اعتماد و احترام متقابل میان مسئولان شهری و شهروندان شده است. یکی از بخش‌های کلیدی مدیریت شهری، بخش محیط‌زیست شهری است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

شهرداری تهران در سال‌های اخیر در این حوزه نیز عملکرد قابل‌قبولی داشته و با اجرای پروژه‌های مختلفی در این راستا قدم برداشته است.این اطلاعیه می‌افزاید: ساماندهی و گسترش حمل‌ونقل عمومی، ساماندهی رود‌دره‌های تهران، اجرای منظم پروژه‌های راهسازی و بهسازی مسیرهای جاده‌ای موجود، گسترش سرانه فضای سبز، اجرای پروژه‌های بهسازی مدیریت پسماند، کاهش تخریب منابع محیط‌زیستی در جریان اجرای پروژه‌های شهری و به‌صورت کلی قراردادن مقوله حفاظت از محیط‌زیست در راس اولویت‌های کاری شهرداری تهران، تلاش‌های مؤثری در این خصوص به انجام رسانده است.

کارگروه محیط‌زیست ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران، ضمن ارج نهادن به اقدامات شهرداری تهران در زمینه حفاظت از محیط‌زیست، کسب عنوان شهر برتر کنفرانس مترو پلیس را به شهردار تهران و تمامی زحمتکشان عرصه مدیریت شهری تبریک می‌گوید.

منبع: همشهری آنلاین