همشهری‌آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه نمایندگان انتقاد خود را نسبت به برخی سفرهای وزیر خارجه مطرح کردند.

اعضای کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای 3 ساعته با وزیر امور خارجه و معاونان وی در خصوص تحولات منطقه و اقدامات اخیر دستگاه سیاست خارجه به بحث و گفتگو پرداختند.

پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه به مهر گفت: جلسات مشترک کمیسیون امنیت ملی با دکتر علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه چند وقت یکبار به میزبانی مجلس یا وزرات خارجه برگزار می شود و درآن نمایندگان سوالات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان و همچنین پیش نهادات خود را مطرح می‌کنند.

در همین خصوص یکی دیگر از اعضای کمیسیون امنیت ملی در باره موضوع این جلسه اظهار داشت: در این جلسه وزیر امور خارجه گزارشی از مسائل منطقه و تحولات کشورهای مصر، عربستان سوریه  بحرین به نمایندگان ازائه کرد.

کوثری در ادامه افزود: در این جلسه همچنین برخی نمایندگان انتقادات خود را نسبت برخی سفرهای وزیر امور خارجه مطرح کردند که وزیر نیز نسبت به این انتقادات پاسخگو بود.

منبع: همشهری آنلاین