تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۷:۰۰

همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ تهران بخش دیگری از برنامه‌های زمستانی خود را که حال وهوای انقلابی و عاشورایی و عارفانه دارد برگزار می‌کنند.

معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دومین آیین آوای همزبانی برنامه آوای تاجیکستان نواخته شد را برگزار می‌کند.

این برنامه 27 بهمن در فرهنگسرای هنر و با حضور خواننده نام آشنای جمهوری تاجیکستان دولتمند خال‌اف برگزار خواهد شد.

معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کتاب بی‌واسطه با حسین را بهمن ماه امسال وارد بازار کرد که به قلم احسان بابایی در 10 فصل به رشته تحریر در آمده است.

فرهنگسرای بهمن محفل انس با یاران رتا 26 بهمن در تالار شهید آوینی برگزار می‌کند. همچنین نمایشگاه پوشش اسلامی نرگس در محل نمایشگاه‌های این فرهنگسرا با حضور شرکت‌ها و موسسات 24 تا 26 اسفند با شعار حجاب مظهر آرامش فردی‌، خانوادگی و اجتماعی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای دختران میزبان نمایشگاه یاد یار مهربان است.این نمایشگاه تا 5 اسفند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر در کتابخانه فردوس دایر است.هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و آموزش غیر مستقیم فرهنگ کتابخوانی با موضوعات انقلاب اسلامی و فلسفه عاشوراو قیام حسینی است.

در این نمایشگاه برنامه‌هایی چون مسابقه کتاب‌خوانی و کتابسازی و نقاشی با موضوع امام‌ حسین (ع) و نهضت عاشورای ، نذری امام حسین، جشن انقلاب، ایستگاه قرآن، ایستگاه مطالعه و کارگاه داستان‌نویسی برگزار می‌شود.

فرهنگسرای مدرسه در سال جهانی بزرگداشت مولانا همایش آفتاب جان  را 26 بهمن با حضور استاد زمانی برگزار می کند.

فرهنگسرای ملل نمایشگاه جذاب و دیدنی مجسمه و حجم را از 24 بهمن تا اول اسفند برگزار می کند.

فرهنگسرای هنر به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ غنی ایران و آشنایی بیشتر با مولانا جلسات هفتگی مثنوی معنوی را برگزار می کند.

فرهنگسرای رسانه نخستین همایش تجلیل از فعالان رسانه را به پاس بیش از دو دهه فعالیت هنری 29 بهمن برگزار می کند.