همشهری آنلاین: هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری پنج دیدار در روز پنجشنبه پیگیری شد.

در بازی اول این هفته که ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو تیم همشهری دانشگاه آزاد و پویا به مصاف هم رفنتد که تیم دانشگاه آزاد موفق شد با حساب 105 بر 58 حریف خود را شکست داده و با دو بازی بیشتر نسبت به فولاد ماهان به رده دوم جدول برسد. رضا لطفی از تیم دانشگاه آزاد با کسب 29 امتیاز، 15 ریباند و کارآمدی 44 بهترین چهره میدان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اصفهان تیم بسکتبال ذوب آهن که به تازگی از مسابقات غرب آسیا بازگشته است میزبان تیم همیاری شهرداری زنجان بود و در میان بهت همگان با 13 امتیاز اختلاف مغلوب میهمان خود شد. در این مسابقه کیمانی فرند از همیاری با کسب 37 امتیاز، 10 ریباند و کارآمدی 45 نقش موثری در پیروزی 73 بر 60 تیم خود داشت ضمن آن که لورن وودز غایب بزرگ تیم ذوب آهن بود.

در قم تیم جهش ترابر که چند هفته‌ای است به هماهنگی و نظم تیمی خوبی دست یافته است در یک بازی حساس در مقابل تیم حفاری ملی اهواز تن به شکست داد . نتیجه این دیدار برای هر دو تیم که در پنج بازی گذشته خود تنها به یک پیروزی دست یافته بودند بسیار حائز اهمیت بود و در نهایت این تیم حفاری بود که موفق شد با نتیجه 75-58 به پیروزی رسیده و دو امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه نماید.

در بندر امام نیز یک بازی میان پتروشیمی بندر امام و لوله A.S شیراز برگزار شد که تیم پتروشیمی موفق شد همانند دور رفت بر نماینده شیراز غلبه نماید و جای خود در مکان چهارم جدول را تثبیت کند. این برد (72 بر 60)، ششمین پیروزی متوالی تیم پتروشیمی در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر بود.

و در آخرین بازی این هفته تیم مهرام تهران در ورزشگاه آزادی موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه 99-71 شکست داده تا با روحیه‌ای مضاعف راهی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا در لبنان شود.

دیدار تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و صنایع پتروشیمی ماهشهر به دلیل حضور تیم فولاد ماهان در جام شیخ راشد امارات به زمان دیگری موکول شد.

در پایان هفته هجدهم ، مهرام تهران همچنان صدرنشین مسابقات می‌باشد و دانشگاه آزاد، فولاد ماهان و پتروشیمی بندر امام در مکان‌های بعدی قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین