همشهری آنلاین: در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا، تیم ذوب‌آهن ایران در بیروت به یک پیروزی باارزش دست یافت و موفق شد تیم المتحد لبنان را با نتیجه 74 - 71 شکست دهد.

ذوب آهن که در حضور تماشاگران پر تعداد لبنانی به میدان رفته بود بازی را بسیار خوب آغاز کرد و با پرتاب سه امتیازی آرن داودی و چند حمله دیگر 7-0 از میزبان خود پیش افتاد و این برتری را تا پایان نیمه اول حفظ نمود . نتیجه تلاش دو تیم در پایان این نیمه 31-40 به سود نماینده کشورمان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در کوارتر سوم تیم میزبان موفق شد اختلاف خود را با ذوب آهن کمتر نماید و دو تیم ده دقیقه سوم را با نتیجه 55-51 به پایان بردند.

در کوارتر چهارم هر دو تیم بازی پایاپای و زیبایی به نمایش گذاشتند و در لحظاتی تیم المتحد لبنان از نماینده کشورمان پیش افتاد ولی همدلی و غیرت بازیکنان ذوب آهن در کنار هدایت خوب کادر فنی باعث شد این تیم به یک پیروزی با ارزش در لبنان دست یابد و با دست پر به کشور بازگردد.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی غرب آسیا به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود و دیدار بعدی 2 تیم 2 هفته دیگر در اصفهان خواهد بود.

در همین چارچوب مهرام، دیگر نماینده کشورمان نیز پیش از این آرامکس اردن را شکست داد.

در ادامه همین رقابت‌ها، پتروشیمی بندر امام 24 بهمن در دیدار خانگی به مصاف چمپویل لبنان می‌رود. تیم‌های دهوک عراق و الریاضی لبنان نیز 25 بهمن ماه در عراق رو در روی هم قرار می‌گیرند.

منبع: همشهری آنلاین