تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

همشهری آنلاین: هفته بیست و یکم لیگ برتر با انجام چهار دیدار به اتمام رسید و نتایج به دست آمده، رقابت تیم‌های پایین جدول را برای صعود به مرحله پلی‌آف حساس‌تر کرد.

در شیراز جدال لوله آ.اس شیراز و پویای تهران به وقت اضافه کشیده شد و در پایان 5 دقیقه اضافه، این تیم میزبان بود که موفق شد نتیجه را به سود خود تغیییر داده و دو امتیاز بسیار حساس را به امتیازات خود اضافه نماید. این بازی را شیرازی‌ها 75 بر 69 بردند.

دیگر مسابقه حساس این هفته در اهواز و مابین حفاری ملی ایران و همیاری شهرداری زنجان برگزار شد. تیم همیاری که هفته گذشته به یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل آ.اس دست یافته بود، در این مسابقه نیز رقابتی زیبا و پایاپای را با تیم حفاری به نمایش گذاشت ولی در پایان تیم حفاری موفق شد با حساب 75 بر 71 به پیروزی برسد.

در گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و صنایع پتروشیمی ماهشهر با پیروزی گرگانی‌ها همراه بود. شهرداری گرگان که بازی رفت را در ماهشهر 67-47 به حریف خود واگذار نموده بود، در بازی برگشت و در حضور تماشاچیان پرشور خود موفق گردید شکست دور رفت را جبران نماید. نکته جالب این که هر دو بازی رفت و برگشت این دو تیم، با نتیجه 67-47 به پایان رسیده است.

در قم تیم فولاد ماهان اصفهان به راحتی موفق شد تیم جهش ترابر را شکست دهد و جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم نماید. تیم جهش که بدون بازیکن خارجی خود به میدان آمده بود، توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد ولی در نهایت نتوانست دردسری برای حریف قدرتمند خود ایجاد نماید و در پایان بازی را با نتیجه 105-79 واگذار کردد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پتروشیمی، همچنین مهرام و دانشگاه آزاد به دلیل درگیر بودن این تیم‌ها در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا به تاریخ دیگری موکول شده است.

 

منبع: همشهری آنلاین