همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی تغییر در معاونت فرمانداری،‌ رئیس آموزش و پرورش و رئیس مسکن و شهرسازی حوزه انتخابیه‌ام در آستانه انتخابات معنا ندارد و این اقدامی زشت است که معنی جز تاکید بر رسیدن به اهداف انتخاباتی ندارد.

علاء الدین بروجردی در گفتگو با همشهری‌آنلاین با انتقاد از تغییرات مدیریتی در حوزه انتخابیه‌اش گفت: تغییر در معاونت فرمانداری،‌ رئیس آموزش و پرورش و رئیس مسکن و شهرسازی حوزه انتخابیه‌ام معنا ندارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس هشتم با بیان اینکه اهداف انتخاباتی دولت به نتیجه نمی‌رسد افزود: این اقدامی زشت و ناپسند است که مسئول دولتی با هر هدفی بخواهد از انتخابات نتیجه بگیرد.

وی تاکید کرد: روش سنتی در گذشته وجود داشت که معمولا 6 ماه مانده به انتخابات تغییری در مدیریت‌های دولتی به وجود نمی‌آمد و در نتیجه شبهه فعالیت انتخاباتی دولت‌ها برطرف می‌شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: وقتی تغییر پی در پی در مدیریت‌ها به وجود می‌آید معنی جز تاکید بر رسیدن به اهداف انتخاباتی از این طریق ندارد.

وی تصریح کرد: معاون فرمانداری حوزه انتخابی من دو هفته پیش، رئیس مسکن و شهرسازی و رئیس آموزش و پرورش حدود یک ماه پیش تغییر کرده‌اند که اگرچه این جابجایی خیلی مهم نیست اما از آنجا که برخلاف انتظار مردم است ما هم آن معترض می‌شویم.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها