همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ماهواره فجر در دو سه ماه آینده پرتاب می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه ماهواره فجر چه موقع به فضا پرتاب میشود گفت: در دو سه ماه آینده این ماهواره به فضا پرتاب می‌شود که اگر هم آمادگی داشته باشیم این کار تا آخر اسفند انجام می‌شود و در غیر این صورت پرتاب ماهواره فجر در سال جدید انجام می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که پرسید اخیرا یکی از مقامات دفاعی کشور گفته است اگر ما مجبور شویم اقدامات پیشگیرانه ای در دفاع از کشور انجام می‌دهیم و اگر هم مورد تهدید قرار بگیریم خودمان در دفاع از کشور اقدام می‌کنیم که دشمنان درباره این اظهارات واکنش نشان دادند نظر شما در این باره چیست؟ گفت: این اظهارات دیگران، اظهارات بی ارزشی است و جمهوری اسلامی مواضع‌اش از ابتدا همین بوده است که در مقابل هر نوع تهدید و هرگونه اقدامی با قدرت از مواضع خود دفاع کند و اکنون نیز مواضع اش همان است.

وحیدی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده و در هیچ جنگی هم وارد نشده اما همواره اعلام کرده است با قدرت از هر اقدام دشمنان دفاع می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری که پرسید دومین ناوگروه جمهوری اسلامی ایران در حال بازگشت از دریای مدیترانه است نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: این ناوگروه ماموریت حضور در دریاهای آزاد را داشت که ماموریتش انجام شده و کارها به خوبی پیش رفته است و در آینده نیز همچنان به ماموریت خود ادامه خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها