همشهری آنلاین: فرهنگسرهای خاوران، هنر، تهران، تفکر، بهمن، بانو و دختران برنامه‌های هفته اول اسفند ماه خود را اعلام کردند.

فرهنگسرای خاوران نمایشگاه عکس عمق پنهان را برای آشنایی بیشتر جوانان با نواحی مختلف ایران زمین و به منظور ایجاد تعامل فرهنگی هنری با استان‌های مختلف اول تا 16 اسفند برگزار می‌کند.

فرهنگسرای هنر نمایشگاه عکس دنیای لباس‌ها را در پی درخواست مکرر شهروندان تا 8 اسفند تمدید کرد. همچنین نمایشگاه منبت و معرق در راستای ترغیب هنرمندان با موضوع طبیعت مذهبی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

فرهنگسرای تهران  کلاس‌های تقویتی ریاضی را ویزه همه مقاطع تحصیلی و زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌کند.

فرهنگسرای تفکر همایش کارگاه حقوق زن ایرانی را با بحث پیرامون مسایل و چالش های حقوق زنان 8 اسفند برگزار می کند.

این فرهنگسرا اولین شماره از کتابچه اهداف تفکر را به زودی در 18 صفحه منتشر می‌کند.

فرهنگسرای بهمن تئاتر خیابانی یاوران حسین(ع) را تا 3 اسفند برگزار می کند. همچنین این فرهنگسرا مسابقه ژیمناستیک ویژه خردسالان را با هدف ترغیب کودکان به ورزش و ایجاد نشاط در کودکان زیر 7 سال سوم اسفند برپا می کند.

جشنواره سرود دانش آموزی نیز به مدت 6  روز از اول اسفند برگزار می شود و گروه‌های دانش آموزی با هم به رقابت می‌پردازند.

فرهنگسرای بانو با همکاری خانه محیط زیست و با توجه به نزدیکی پایان سال دوره آموزش سبزه آرایی عید را در روزهای 6 ،8 ،13 و 15 اسفند به صورت رایگان برگزار می‌کند.

فرهنگسرای دختران و خانه فرهنگ نور وابسته به این فرهنگسرا در آستانه سال جدید نمایشگاه محصولات فرهنگی هنری و خود اشتغالی را از اول تا 15 فروردین برگزار می‌کند.