همشهری‌آنلاین: استاندار تهران با بیان اینکه تبلیغات هواداران نامزدها در شعب اخذ رای ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: 500 هزار عوامل اجرایی در استان تهران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند آماده هستند.

مرتضی تمدن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح  پنج شنبه به پایان رسید و پس از آن اگر بازرسان تخلفاتی را از نامزدها مشاهده کنند حتما تذکر خواهند داد.

وی اظهارداشت: تعداد گزارشات و شکایات مطرح شده در طول مدت زمان تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران بسیار اندک بوده است و تمامی نامزدها و هوادارانشان تلاش کردند تا یک انتخاباتی در چارچوب قانون برگزار شود.

تمدن ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا(جمعه) به مدت 10 ساعت برگزار خواهد شد و درصورت نیاز با تایید ستاد انتخابات کشور قابل تمدید خواهد بود.

مردم، رای دادن را به ساعت های پایانی انتخابات موکول نکنند

استاندار تهران گفت: مردم حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و از همان ساعت های اولیه صبح با مراجعه به شعب اخذ رای به نامزد های مورد نظر خود رای دهند.

تمدن اظهارداشت: اگر مردم از ساعت های اولیه صبح به شعب اخذ رای مراجعه کنند با صف های طولانی در شعب اخذ رای مواجه نخواهیم بود.

چهار هزار و 979 شعبه اخذ رای ثابت و 476 شعبه سیار در تهران

وی با بیان اینکه پنج هزار و 455 شعبه اخذ رای برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد چهار هزار و 979 شعبه ثابت و 476 شعبه سیار است.

تمدن ادامه داد: خوشبختانه تمامی شرایط و امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند فراهم است و هیچ مشکلی در روند اخذ رای نخواهیم داشت.

نماینده نامزدها در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت

استاندار تهران گفت: نماینده تمام نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و از نزدیک روند رای گیری را نظارت می کنند.

تمدن افزود: همچنین نمایندگان نامزدها در زمان شمارش آراء نیز حضور خواهند داشت.

وی اظهارداشت: شش هزار بازرس نیز برای جمعه سازماندهی شده و بر نحوه اخذ رای در تمامی شعب اخذ رای نظارت خواهند داشت.

تمدن ادامه داد: همچنین تدابیر راهنمایی و رانندگی در اطراف شعب اخذ رای پیش بینی شده تا فردا شاهد ترافیک سنگین نباشیم و مشکلی برای تردد مردم وجود نداشته باشد.

هیچ کس حق تبلیغ در شعب اخذ رای را ندارد

استاندار تهران گفت: هیچ کس در شعب اخذ رای نمی تواند برای نامزدی تبلیغات داشته باشد و فضای داخلی شعب باید به دور از تبلیغات باشد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

تمدن افزود: مردم فردا با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به شعب اخذ رای در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه از ساعت هشت صبح در سراسر کشور برگزار می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها