همشهری آنلاین: ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل نماینده میزبان(مصر) در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش سایت باشگاه ذوب‌آهن، تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن اصفهان که به نمایندگی از کشورمان در رقابت‌های والیبال نشسته باشگاه‌های جهان شرکت کرده بود، جمعه شب گذشته (19 اسفند) در نهمین دیدارش در این مسابقات و برای کسب عنوان قهرمانی، در فینال به مصاف نماینده میزبان رفت که در سه گیم متوالی و با نتایج (25- 17)، (25- 17) و (25- 21) حریفش را مغلوب کرده و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز روسیه با نتیجه سه بر یک از سد آلمان گذشت و عنوان سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

در رقابت‌های بخش بانوان نیز نماینده چین به مقام قهرمانی رسید و نمایندگان اوکراین و اسلوونی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رمضان صالحی از تیم ذوب آهن نیز به عنوان بهترین لیبرو و دریافت کننده مسابقات شناخته شد.

نکته جالب توجه در قهرمانی ذوب‌آهن این بود که نماینده کشورمان حتی یک ست را هم به حریفان واگذار نکرد و با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ذوب‌آهن تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی، نمایندگان روسیه، هلند، اوکراین، آلمان، کلمبیا، انگلستان و آمریکا را مقتدرانه پشت سرگذاشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با شکست آلمان به عنوان فینالیست به دیدار نماینده مصر، میزبان این رقابت‌ها رفت.

مسابقات والیبال نشسته جام باشگاه‌های جهان از 11 تا 19 اسفند در شهر قاهره برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، روسیه، هلند، اوکراین، آلمان، کلمبیا و انگستان در گروه یک و تیم‌های مصر، قزاقستان، برزیل، آمریکا، عراق و کرواسی در گروه دو حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین