همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است بازی تیمش با ملوان در چند دوره اخیر لیگ زیبا و جذاب بوده است.

پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی استقلال تهران و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: ملوان تیمی است که از جوانان دونده و با تکنیکی بهره می‌برد و به همین دلیل بازی این تیم با استقلال همیشه زیبا از آب درآمده است. وی ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و بعد از بازی با ذوب آ‌هن ریکاوری انجام دادیم و می‌دانیم که این سه امتیاز می تواند راه ما را برای رسیدن به قهرمانی را هموار کند. ما برابر ملوان به دنبال این سه امتیاز هستیم و امیدواریم با تلاشی که بازیکنانمان انجام می‌دهند به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش ورزش سه؛ مظلومی همچنین با اشاره به اشتباهات داوری بازی قبل تیمش برابر ذوب آهن تاکید کرد: امیدوارم در بازی با ملوان، اشتباه های داوری بازی با ذوب آهن تکرار نشود. داور در بازی با ذوب آهن گل صددرصدمان را نگرفت. هفته قبل صحبتی در این باره نکردم اما الان در این باره گله دارم که دو امتیاز حساس از ما گرفته شد. فردا نیز مظفری زاده که از داورهای خوب ماست قضاوت بازیمان را برعهده دارد که امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد.

مظلومی درباره مصدوم‌ها و محروم‌های تیمش برای بازی فردا با ملوان مطرح کرد: برای فردا محرومی نداریم اما همچنان مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و کیانوش رحمتی را در اختیار نخواهیم داشت. سرمربی استقلال همچنین درباره وضعیت فعلی مصدومانش خاطر نشان کرد: تیموریان در حال حاضر بدنسازی را شروع کرده و صبح و بعدازظهر این تمرینات را انجام می‌دهد. در نظر دارم از او مثل بازی با الجزیره برای چند دقیقه استفاده کنم. اما کیانوش رحمتی را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا سه چهار ماه آینده نخواهیم داشت. هم چنین مجتبی جباری کار با وزنه و آب درمانی را شروع کرده و تا دو سه هفته دیگر به ما ملحق خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین