گروه اقتصادی: با توجه به اقدامات و برنامه‌های در دست اجرای وزارت بازرگانی، هیچ‌گونه کمبود و گرانی خاصی در ایام عید نخواهیم داشت.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی تهران گفت: با توجه به این‌که شهروندان همه ساله نگرانی کمبود و گرانی تهیه مایحتاج خود دارند، برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در این زمینه رفع نگرانی کند.

قاسم نوده فراهانی با اشاره به تأکید رئیس جمهور در جلسه هیأت وزیران با استانداران کشور درباره کنترل و نظارت بر قیمت‌ها گفت: در جلساتی با وزیر بازرگانی و معاونان ایشان و سازمان بازرگانی استان تهران، طرح نوروزی مجامع امور صنفی تهران در قالب نمایشگاه فروش بهاره برای تنظیم بازار شب عید برگزار خواهد شد.

بر این اساس امسال در 3 نقطه تهران در پارک ارم، سازمان گوشت حکیمیه و میدان شهید باستانی سه راه افسریه نمایشگاه فروش بهاره برپا می‌شود و این مکان‌ها از 9 تا 18 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، وسایل ورزشی، منسوجات، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و میوه را عرضه می‌کنند.

وی در زمینه نظارت بر عرضه کالا در نمایشگاه بهاره، افزود: نمایندگان مجامع امور صنفی، اتحادیه و وزارت بازرگانی بر قیمت و عرضه کالاها نظارت می‌کنند.

فراهانی، افزود: همچنین نمایشگاه‌های فروش بهاره، در شهر ری، اسلامشهر، کرج، پاکدشت، دماوند و ساوجبلاغ در سطح استان تهران برگزار می‌شود.