همشهری آنلاین: دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه زمان‌بندی بیست و ششمین دوره پذیرش دستیاری در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی، از آغاز ثبت‌نام این دوره از امروز خبر داد.

 

دکتر اکبر فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از امروز، 20 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از آزمون تا سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، اظهارکرد: از آن جاکه برای مراحل ثبت‌نام و ارسال مدارک آزمون سال جاری مرحله‌ تمدید در نظر گرفته نشده است؛ داوطلبان باید در اسکن، آماده سازی و ارسال کامل مدارک دقت کنند.

فاضل با اشاره به به برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در روز پنج شنبه 29 تیر ماه 91، تصریح کرد: نتایج اولیه آزمون کلیه داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش سه برابر ظرفیت، پس از آماده شدن نتایج توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت اعلام خواهد شد. وی با اشاره به تقویم آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی، با بیان اینکه نتیجه بررسی مدارک داوطلبان 27 خرداد ماه اعلام می‌شود، اظهارکرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از 26 تیر ماه توزیع می‌شود.

وی از اعلام کلید اولیه سوالات آزمون دستیاری دندانپزشکی در 31 تیر ماه و اعلام کلید نهایی در 7 مرداد ماه خبر داد و افزود: توزیع کارنامه اولیه و انتخاب رشته محل داوطلبان از 11 مرداد ماه آغاز می‌شود، همچنین نتایج نهایی 7 شهریور ماه اعلام می‌شود.