همشهری آنلاین: در حالی برخی منابع خبری از استعفای مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر می‌دهند که اعضای کمیسیون صنایع مجلس عنوان می‌کنند غضنفری روز گذشته در این کمیسیون حضور یافته اما اظهارنظری که بوی استعفا دهد مطرح نکرده است.

سید احمدرضا دستغیب در گفتگو با همشهری آنلاین درباره شایعه استعفای مهدی غضنفری گفت: روز گذشته که با وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه داشتیم هیچ بحثی درباره استعفای خود مطرح نکرد و از اظهاراتش برمی‌آمد که مصمم می‌خواهد کارش را دنبال کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استعفای غضنفری را شایعه خواند و افزود: غضنفری در جلسه کمیسیون بر حمایت از تولید و صنعت تأکید کرد و هیچ برداشتی از اظهاراتش درباره اینکه استعفایی در کار است نداشتیم. 

سیدشریف حسینی عضو دیگر کمیسیون صنایع و معادن نیز به همشهری آنلاین گفت: استعفای غضنفری یک شایعه است. فردا با غضنفری در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت وقت ملاقات دارم. اگر استعفا داده باشد که دیگر دفترش وقت ملاقات تنظیم نمی‌کند.

مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با شایعه خواندن استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: غضنفری روز گذشته در محل وزارتخانه با مدیران زیر مجموعه‌اش جلسه داشته و بر تلاش و کار بیشتر تأکید کرده است. بنابراین استعفایی در کار نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، برخی منابع خبری منتشر کرده‌اند که مهدی غضنفری به دلیل اختلاف نظر با رئیس جمهور بر سر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها استعفا داده است.

منبع: همشهری آنلاین