همشهری‌آنلاین: آغاز به کار ستاد اجرایی تملک پروژه بزرگراه امام علی (ع)، تخلیه صدها هزار متر مکعب آب از مترو از روز گذشته تاکنون، ایجاد شهرک طلا در منطقه 12 تهران، حضور شهردار تهران در خط 4 متروی تهران از مهمترین اخبار مدیریت پایتخت در روز دوشنبه، بیست و هشتمین روز از فروردین سال 1391 است.

به گزارش همشهری آنلاین، اگرچه که حال و هوای امروز تهران امتداد وقایع دیروز است و سرمای نسبی ناشی از بارندگی دیروز اندام شهر را می‌لرزاند اما لرزش بارندگی‌های دیروز در متروی تهران بیش از هر جای دیگری بوده چرا که امروز اخبار بیشتر رسانه‌ها به خط چهار متروی تهران اختصاص داشت.  به عبارتی دیگر امروز رسانه‌ها سوار بر متروی تهران بودند.

چکیده مهمترین اخبار حوزه مدیریت پایتخت را در جدول پیش رو می‌بینید:

اظهار کننده

تیتر

اظهارات

سید جعفر هاشمی تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری

تخلیه صدها هزار متر مکعب آب از مترو

  • در پی بارندگی بی‌سابقه روز گذشته و طغیان مسیل انتقال آب به رودخانه کن، صدها هزار متر مکعب آب وارد شبکه مترو شده که عملیات تخلیه آب انجام شد.
  • هنوز میزان خسارات وارده مشخص نیست و پس از تخلیه کامل آب و مشخص شدن میزان خسارات، می‌توان زمان خدمات رسانی بخش غربی خط 4 مترو تهران (از میدان انقلاب تا میدان آزادی) را اعلام کرد.

رمضان میر عباسی شهردار منطقه 7 تهران

آغاز به کار ستاد اجرایی تملک پروژه بزرگراه امام علی (ع) در محل پروژه

  • با راه اندازی این ستاد، شرایط حضور مالکان املاک بهتر از گذشته فراهم شده و احداث ادامه بزرگراه امام علی (ع) با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
  • در این طرح، مسولان شهرداری به در منازل افراد سالمند یا دارای مشکل جسمی و حرکتی مراجعه خواهند کرد و مذاکره و توافقات لازم در منزل مسکونی این افراد انجام خواهد شد.

علی محمد قلی‌ها مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران

عملیات معجزه آسای تخلیه مسافران متروی خط 4 در 3 دقیقه

  • احتمال نشست ایستگاه‌های دکتر حبیب الله و استاد معین از پیش بینی‌های ستاد مدیریت بحران است که در صورت اتفاق آمادگی لازم را داشته باشیم.
  • خسارت جانی بر مسافران مترو کذب محض است چرا که ظرف سه دقیقه همه مترو را تخلیه کردیم

کمال علیپور مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران

ایجاد شهرک طلا در منطقه ۱۲
تعطیلی اوراق‌چی‌های شوش

  • مجوز احداث شهرک طلا در منطقه 12 صادر شده است.
  •  شهرداری اوراق‌چیان شوش را تعطیل می‌کند
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها