در حال حاضر 7 پردیس سینمایی در مناطق مختلف تهران در دست احداث است و امیدواریم با همکاری شهرداران مناطق ، در سال آینده تعداد آنها به 12 پردیس برسد.

به گزارش سما، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ویژگی های پردیس سینمایی زندگی گفت: پردیس سینمایی زندگی در منطقه 5 تهران قرار دارد و نخستین پردیسی خواهد بود که در سال جدید به بهره برداری می رسد.

اکبر تشکری نیا افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 3100 متر مربع طراحی شده  و با در نظر گرفتن فضاهای جانبی 21500 متر مربع زیربنا دارد.

وی در مورد امکانات این مجموعه اظهار کرد: پردیس سینمایی زندگی از پنج تالار سینما تشکیل شده که در مجموع 1100 نفر ظرفیت دارد و دارای فضاهای جانبی و خدماتی مانند پارکینگ، سالن های انتظار و رستوران است و همچنین فروشگاههای عرضه محصولات  فرهنگی نیز در آن قرار دارد.

تشکری نیا با اشاره به ویژگی های خاص سینمایی در این مجموعه افزود: پردیس زندگی از نظر کیفی جدیدترین و روزآمدترین امکانات فنی پخش فیلم است وسیستم های صداوتصویر آن با کیفیت بسیار بالا و به صورت دالبی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مجموعه تلاش شده تا حتی صندلی‌های به کار رفته نیز از بهترین نوع آنها و مطابق با استانداردهای طبی تهیه شود.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با بیان اینکه مطابق برنامه زمان‌بندی این مجتمع فرهنگی باید در خرداد ماه 86 به بهره برداری برسد افزود: در حال حاضر هفت پردیس سینمایی در مناطق مختلف تهران در دست احداث است که امیدواریم با همکاری شهرداران مناطق مختلف در سال آینده تعداد آنها به 12 پردیس برسد.