مجتبی عبدالهی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به حجم تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت گفت: 3هزار 500 سازه تبلیغاتی موقت در سطح شهر به منظور نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم نصب شده بود . همچنین 10 هزار متر مربع داربست بنرهای سفید نیز برای استفاده تبلیغاتی کاندیداها و لیستهای انتخاباتی پیش بینی شده بود.
وی ادامه داد: با وجود چنین فضای گستردهای برای تبلیغات باز هم نامزد های انتخاباتی و طرفدارانشان از مکانهایی غیر از محلهای مشخص شده استفاده کردند و اقلام تبلیغاتی خود را بر روی هر دیوار و محلی نصب کردند.
معاون شهردار تهران با بیان این که به منظور همراهی هر چه بیشتر هیچ اعتراض و نقدی به این حرکت ها نداشتهایم گفت: اما انتظار میرفت مکانهای مشخص شده بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت.
عبداللهی با بیان این که پس از پایان انتخابات بیش از 6 هزار نفر از نیروهای خدمات شهری در مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به پاکسازی شهر ار فضاهای تبلیغاتی می کنند گفت: بیش از 250 واتر جت و 120 خودروی نیسان که مجهز به دستگاههای پاکسازی است ظرف حدکثر 24 تا48 ساعت تمامی اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس نهم را از سطح شهر پاکسازی و شهر را به حالت اولیه باز می گردانند.
وی با اشاره به افزایش تبلیغات انتخاباتی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی گفت: چهارشنبه شب به دلیل پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی حجم تبلیغات بسیار بیشتر بود که نیروهای خدمات شهری آمادگی نظافت سطح خیابان ها را داشتند.