تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱

همشهری آنلاین: تعامل و رایزنی‌هایی با دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برای خرید آثار هنری بر اساس قانون اختصاص یک دهم درصد به خرید آثار انجام شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مهدی فداکار؛ معاون اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاستگذاری اکسپو گفت: به منظور تحقق و اجرایی شدن قانون اختصاص یک دهم درصد از بودجه عمرانی ساختمانی دستگاه‌های تابعه قوای سه گانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتباتی با وزرا و روسای دستگاه‌ها انجام شده است.

فداکار در ادامه گفت: معاونت اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رایزنی‌هایی را با معاونت‌های اداری، مالی دستگاه‌ها انجام داده است که در روزهای آینده نیز در جلسات و نشست‌های مشترکی بحث خرید آثار هنری دستگاه‌ها پیرو قانون اختصاص بودجه یک دهم درصد به طور جدی دنبال می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد: تعامل با دستگاهها و وزارتخانه ها زمینه لازم را برای خرید آثار هنری در اکسپوی 91 فراهم کند.

جلسه شورای سیاستگذاری اکسپوی 91 با حضور حمید شاه آبادی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداری، مالی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

اکسپوی 91 اواخر خرداد و اوایل تیرماه از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها