همشهری آنلاین: مراسم وزن‌کشی و گروه‌بندی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد عصر روز جمعه (22 اردیبهشت) در شهر باکوی آذربایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با حضور 10 تیم برتر جهان طی روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 اردیبهشت ماه در مجموعه سرحدچی شهر باکو برگزار می‌شود.

بر این اساس، در گروه B این رقابت‌ها ایران با تیم‌های ترکیه، گرجستان، ژاپن و آمریکا هم‌گروه شد و در گروه A نیز تیم‌های روسیه، آذربایجان، بلغارستان، بلاروس و قزاقستان حضور دارند. همچنین مراسم وزن‌کشی این رقابت‌ها نیز در زمین چمن مصنوعی مجموعه سرحد چی شهر باکو انجام شد.

بدین ترتیب طبق برنامه تیم ایران در دیدارهای اول و دوم خود صبح شنبه به مصاف تیم‌های ترکیه و گرجستان می‌رود و در مسابقه‌های عصر نیز ابتدا با ژاپن و سپس با آمریکا مسابقه می‌دهد.

طبق اعلام سایت فیلا در گروه A و در دور اول این مسابقات روسیه با بلغارستان و بلاروس با قزاقستان، در دور دوم آذربایجان با روسیه و بلغارستان با بلاروس و در دور سوم قزاقستان با روسیه و آذربایجان با بلغارستان پیکار می‌کند.

همچنین در گروه B در دور اول ایران با ترکیه، آمریکا با ژاپن و در دور دوم گرجستان با ایران، ترکیه با آمریکا و در دور سوم ژاپن با ایران و گرجستان با ترکیه به دیدار هم می‌روند.

این مسابقات از ساعت 10 صبح شنبه به وقت آذربایجان (9:30 صبح به وقت تهران) آغاز می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین