همشهری آنلاین: کاروان دانشجویان دختر و پسر ایران که درمسابقات جهانی دانشجویان در کره جنوبی حضور دارند، با کسب چهار مدال نقره انفرادی و تیمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در رقابت‌های تیمی پومسه که صبح روز شنبه (6 خرداد) برگزار شد، تیم‌های پومسه دختران و پسران در مرحله نهایی و در رقابت با تیم‌های هفت کشور دیگر به مدال نقره تیمی در هر دو بخش دست یافتند.

در بخش تیمی دختران، دانشجویان ایرانی با ترکیب نیلوفر و نگین گیل سمایی و نسترن ملکی در فینال این رقابت‌ها در رقابتی نزدیک بعد از تیم میزبان عنوان دوم را کسب کرده و مدال نقره را به دست آوردند و تیم‌های چین تایپه و فلیپین به طور مشترک به مدال برنز رسیدند.

براساس این گزارش، در رقابت‌های پومسه تیمی بخش مردان، تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، آرمین اکبری و میثم جهانی‌پور توانست بعد از نمایندگان کشور کره‌جنوبی، مدال نقره را کسب و بر سکوی دوم جهان بایستد. در این بخش تیم‌های چین‌تایپه و اندونزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

تیم کشورمان پیش از این و در نخستین روز این رقابت‌ها صاحب دو مدال نقره توسط علی ناد‌علی ومهسا مردانی در بخش انفرادی شده ‌بود و با کسب این دو مدال، تیم پومسه دانشجویان کشور با چهار مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

منبع: همشهری آنلاین