همشهری آنلاین: در حالی که مسئولان باشگاه مس کرمان با آسمیر آودوکیچ دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس به توافق رسیده بودند، در حال حاضر برای آوردن مهدی رحمتی دروازه‌بان دیگر تیم محبوب پایتخت دست به کار شده‌اند و با دروازه‌بان نخست تیم ملی در حال مذاکره هستند.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با ایسنا درباره دروازه‌بان فصل آینده این تیم اظهار کرد: با آمدن سید مهدی رحمتی بر سر میز مذاکره با باشگاه مس کرمان شرایط تغییر کرد و در حالی که ما جلسات خوبی با آودوکیچ داشتیم و با این بازیکن به توافق هم رسیده بودیم اما باید به هواداران تیم مس اعلام کنیم که در فصل پیش رو یکی از این دو دروازه‌بان را در درون دروازه تیم محبوب‌شان خواهند دید.

 وی درباره وضعیت ابوذر رحیمی هم گفت: ما جلسات نهایی خود را با این مدافع در هفته جاری برگزار می‌کنیم تا وضعیت او مشخص شود. منتظریم که ابراهیم قاسم‌پور نظر خود را درباره دروازه‌بان فصل بعد اعلام کند تا باشگاه از بین رحمتی و آودوکیچ با یکی از آن‌ها به طور قطعی توافق کند.

 هاشمی همچنین با اشاره به ساخته شدن سرود تیم مس کرمان برای فصل بعد گفت: این را هم به اطلاع مردم خوب استان کرمان برسانم که باشگاه مس از چند خواننده و هنرمند کرمانی دعوت کرده که سرود باشگاه را برای فصل بعد آماده کنند و در حال حاضر این سرود در حال ساخت است.

منبع: همشهری آنلاین