تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال از سمت خود در این تیم استعفا کرد.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد

 فتح الله زاده متن استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال بنا بر مشکلاتی که پیش روی خود می‌دید از سمت خود کناره گیری کرد و از وزیر ورزش خواست تا هر چه سربعتر مدیر باشگاه استقلال انتخاب شود.

در پی انتشار این خبر، احمد رسولی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، با ابراز تعجب از شنیدن خبر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: امروز (شنبه 13 خرداد ) حدود ساعت 14:30 با وی تلفنی صحبت کردم و قرار شد که سه‌شنبه جلسه‌ای برگزار کنیم تا درباره آخرین وضعیت قراردادهای بازیکنان جذب شده و برنامه‌های قلعه‌نویی حرف بزنیم. در صحبت‌های امروز ما هیچ خبری از استعفا و کناره گیری ایشان مطرح نشد.

 رسولی‌نژاد در ادامه گفت: هفته گذشته و پس از چندین جلسه بحث و بررسی، تمام مسایل باشگاه حل شد و هیات مدیره به سرمربی و مدیرعامل اختیار تام داد که درباره مسایل تیم و عقد قراردادها راسا تصمیم‌گیری کنند. به همین دلیل قرار شد که قلعه‌نویی فهرست بازیکنان مورد نیازش را به فتح‌الله‌زاده بدهد و ایشان هم لیست را در اختیار امیری قرار دهد تا برای جذب آنها اقدام شود.

 رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: قرار ما و فتح‌الله‌زاده بر این بود که تعداد جلسات هیات مدیره را از هفته‌ای یک‌بار به سه هفته یک‌بار کاهش دهیم و در عوض هر هفته جلسه‌ای سه نفره با حضور من، ایشان و امیر قلعه‌نویی برگزار کنیم. حتی ممکن باشد ما بخواهیم هر روز این جلسه سه‌نفره را تشکیل دهیم؛ بنابراین نمی‌دانم چرا ایشان از استعفا حرف زده‌ است.

منبع: همشهری آنلاین