همشهری آنلاین: تولید نسخه ویدیویی نمایش"جک و لوبیای سحر آمیز" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی و تهیه‌کنندگی امیر عباس تقی‌پور، توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین،نمایش موزیکال "جک و لوبیای سحر آمیز" نوشته بهاره میرزاپور و مهدی مهدی آبادی است که روایتگر داستان زندگی پسرکی به نام جک است که گاو خود را برای فروش به بازار می‌برد و به جای آنها لوبیاهای سحرآمیزی می‌گیرد که سرنوشت زندگی او را دچار تغییر می‌کند.

نمایش "جک و لوبیای سحرآمیز" که به صورت موزیکال اجرا می‌شود با استفاده از فضاسازی‌ موسیقی و دکور کودکان، را وارد دنیای تخیل می‌کند.

این نمایش ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است که پیش از این در تالار هنر روی صحنه رفته و رامین کحال‌زاده، بهاره میرزاپور، مریم ایرانمنش و محمد فیاضی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش جک و لوبیای سحرآمیز عبارتند از: ندا فیروزه و شیما صادقی دستیار کارگردان، رضا شعبانی آهنگساز، میترا حکیم هاشمی طراح صحنه و لباس، مهرنوش بلمه طراح لباس و دوخت، بهزاد ناظری مدیر تولید و سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی.

این شرکت از حدود پنج سال پیش با هدف تولید و توزیع آثار نمایشی برتر و با شعار "تئاتر در خانه" به تولید آثاری چون مکبث، هملت،‌ سودادخت، ماکاندو، آدم برفی، یه شهر بی پرنده، رمپل، مش مش قلی‌خان، نقالی ایرانی و فیلم کوتاه خاطرات گمشده پرداخته و پیش از این نیز با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای حمایت از گروه‌های نمایشی که قصد تولید نسخه ویدیویی آثار خود را دارند اعلام کرده بود.