همشهری آنلاین: ساحلی‌بازان ایران در هر سه مسابقه خود در مرحله گروهی به برتری رسیدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین بازی که روز شنبه (27 خرداد)  انجام شد، مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی قطر 10 بر 2 به پیروزی رسید.

در این دیدار محمد علی مختاری 5 گل، علی نادری 2 گل، محمد احمدزاده، مهدی حسنی و مهران مرشدی زاده یک گل به ثمر رساندند.

در دیگر بازی‌ها ژاپن، همگروه ایران توانست تایلند را دو بر یک شکست دهد. سرمربی تیم تایلند یک مربی ایرانی به شهرام دانه‌کار است. همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان به سرمربیگری کریم مقدم، دیگر سرمربی ایرانی توانست تیم قدرتمند بحرین را شش بر پنج شکست دهد که از شگفتی‌های روز اول این مسابقات محسوب می‌شد.

در بازی‌های دیگر امارات 5 بر 1 کویت را شکست داد و چین 6 بر 4 از سد افغانستان گذشت.


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود با گل‌های علی نادری، فرید بلوک باشی (2 گل)، مسلم مسیگر و محمد احمدزاده با حساب 5 بر 1 از سد تایلند گذشت. تیم ملی تایلند با توجه شکست روز اول مقابل ژاپن از دور رقابت‌ها حذف شد.

در دیگر بازی‌ها لبنان 8 بر 4 امارات را شکست داد تا شگفتی دیگری را رقم بزند و سوریه 4 بر 2 عراق را مغلوب کرد.


در بازی سوم که صبح دوشنبه (29 خرداد) برگزار شد، تیم ملی ایران با شکست سه بر دو تیم ملی ژاپن به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در این بازی نزدیک که ساعت 9 و 30 دقیقه در هایانگ چین برگزار شد، شاگردان مارکو اکتاویو توانستند حریف قدرتمندشان را سه بر دو شکست دهند.

به این ترتیب ایران به عنوان تیم اول و ژاپن به عنوان تیم دوم از گروهشان صعود کردند. ایران منتظر دیدار امارات و بحرین در گروه سوم خواهد ماند تا تکلیف تیم دوم آن گروه مشخص شود. ایران در بازی مرحله بعد یا با بحرین یا با امارات بازی خواهد کرد و ژاپن به مصاف لبنان خواهد رفت.

 

منبع: همشهری آنلاین