همشهری آنلاین: مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم، گفت:‌ نوبت بعدی توزیع‌ معرفی‌نامه‌های ارز دانشجویی در 13 مرداد 1391 است و دانشجویانی که مدارک آنها مورد تایید کارشناسی قرار نگرفته است، می‌توانند با مراجعه به سایت نشا نقص و ایرادهای پرونده خود را بر طرف نمایند تا در نوبت بعد نامه آنها صادر شود.

دکتر حسن مسلمی نایینی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به تدابیر جدید اتخاذ شده از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج در خصوص ارایه خدمات به صورت غیرحضوری سایت نشا راه‌اندازی شد و دانشجویانی که جهت دریافت ارز مورد نیاز خود نیاز به معرفی نامه بانکی داشتند در این سایت ثبت نام نموده و درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی افزود:‌ پس از آن مدارک توسط کارشناسان بررسی و نامه‌های مربوطه صادر و از طریق موسسات اعزام دانشجویان در سراسر ایران توزیع می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری افراد به وزارت علوم نیست.

مسلمی نائینی گفت: از بین 8500درخواست رسیده به این اداره تعداد 6028 نفر واجد شرایط و با مدارک کامل بودند که نامه‌های آنها در روز جمعه 30تیر در 12 شهر ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش و مشهد و از طریق 30 موسسه توزیع شد.

وی ادامه داد:‌موسسات تهران شامل 10 موسسه در محل‌های محمودیه، میرداماد، سعادت آباد، خیابان شریعتی، اشرفی اصفهانی، گیشا، خیابان ولیعصر، گاندی، فرمانیه، سهروردی است.