تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۶

گروه شهری: سیستم خبررسانی روزنامه همشهری از طریق sms با استقبال شهروندان مواجه شده است.

محمد مهاجری مدیر اطلاع‌رسانی الکترونیک همشهری با اعلام این خبر گفت: در پی استقبال گسترده از خبرهای همشهری که به‌صورت sms   برای مشترکان ارسال می‌شد، همشهری ارسال اخبار به‌طور منظم و با سرعت بالا را در دستور کار خود قرار داد و از شهروندان خواست از طریق آبونمان، سرویس‌های خبری همشهری را درخواست کنند. با توجه به اعتماد و علاقه مخاطبان این طرح با استقبال روبه‌رو شد به‌طوری که در مدت کمتر از 2 هفته، بیش از 12هزارو 175 نفر با واریز حق اشتراک، درخواست عضویت کرده‌اند.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی الکترونیک همشهری از علاقه‌مندان دریافت اخبار از طریق sms ، درخواست کرد با مراجعه به آگهی مندرج در روزنامه همشهری، مشترک این سرویس شوند.

مهاجری افزود: در حال حاضر خبرها در 12 گروه تولید می‌شود و برای هر گروه نیز روزانه به‌طور متوسط بین 7 تا 12 خبر ارسال می‌شود.

وی همچنین در مورد مسابقه sms  که هر روز در صفحه آخر روزنامه چاپ می‌شود گفت: روزانه بین 25 تا 40 هزار نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند که به 12 نفر (5 نفر از تهران، 5 نفر از شهرستانها و 2 نفر از مشترکان sms  خبری) جایزه نقدی داده می‌شود.

مهاجری در پاسخ این سؤال که برخی مشترکان sms  از کم بودن اخبار ارسالی گلایه دارند، اظهار داشت: سعی می‌کنیم حداقل تعهد خود را در برابر مشترکان انجام دهیم اما از آن‌جا که به تهیه خبرهای جذاب و مفید اعتقاد داریم، برای برخی گروه‌ها، تولید انبوه خبرهای کیفی امکان ندارد با این حال سعی می‌کنیم با ارسال خبر بیشتر در روزهای آتی، این کمبود را جبران کنیم.