همشهری‌آنلاین ورزشگاه باهنر کرمان شاهد آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛ دیدار مس کرمان و استقلال بود. دیدار دو تیم از ساعت 22:30 آغاز شد.

در جریان فوتبال؛ تماشاگران دو تیم استقلال و مس کرمان یکصدا با شعار "ایران ایران" قهرمانی امید نوروزی و کسب دومین مدال طلای ایران را جشن گرفتند.

فریدون زندی در این دیدار در دقیقه 24 گل زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.دقایق ابتدایی مسابقه تحت تاثیر کشتی امید نوروزی در المپیک بود و تماشاگران به شدت این قهرمان را تشویق کردند.

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم مس در دقیقه 20 به دلیل مصدومیت تعویض شد.

احمد صالحی داور مسابقه به رضا عنایتی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.

نیمه اول و نیمه دوم بدون گل سپری شد و سه دقیقه وقت اضافه گرفته شد..........

 

سایر دیدارها:

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی سپاهان در داربی اصفهان و نفت آبادان برابر همتای تهرانی‌اش ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، پیکان، ملوان، نفت تهران و سایپا ادامه یافت.

در مهم‌ترین دیدار هفته چهارم سپاهان با پیروزی 4 بر صفر برابر ذوب آهن به صدر جدول رده‌بندی راه یافت تا در این فصل نیز مانند سه فصل گذشته مدعی اصلی بالانشینی و کسب عنوان قهرمانی باشد. در حاشیه این بازی میان هواداران دو تیم اصفهانی درگیری ایجاد شد که با دخالت نیروهای انتظامی این قضیه فیصله پیدا کرد.

هادی تامینی (17)، رادومیر دالوویچ (48) و محرم نویدکیا (51) و احمدی جمشیدیان (89) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند. محمدعلی احمدی مدافع سپاهان که فصل گذشته در ذوب آهن بازی می‌کرد در دقیقه 75 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

داربی تیم‌های نفتی لیگ برتر را تیم آبادانی با نتیجه 6 بر 2 به سود خود به پایان برد.

سایپا در کرج با دو گل سجاد شهباززاده (51) و میلاد غریبی (58) از سد داماشی گذشت که هفته قبل با نتیجه 5 بر 3 پیکان را شکست داده بود.

در ورزشگاه دستگردی تهران پیکان با حساب 3 بر 2 گهر درود را از پیش رو برداشت.

فجر سپاسی صدرنشین در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر با یک گل از ملوان انزلی شکست خورد. تک گل این بازی را جلال رافخایی در دقیقه 55 برای ملوانان به ثمر رساند.

تراکتورسازی تبریز با تک گل احسان حاج صفی که در دقیقه 66 به ثمر رسید راه آهن را شکست داد. پیش از این علی دایی از این که دیدار تیمش برابر تراکتورسازی به جای ورزشگاه خانگی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، اظهار نارضایتی کرده بود.

تنها تساوی هفته چهارم در دیدار آلومینیوم و فولاد رقم خورد؛ جایی که عبدالله کرمی (47) برای فولاد و رضا ناصحی (50) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

منبع: همشهری آنلاین