گروه اقتصادی: استاندار تهران از تشکیل نمایشگاه‌های پاییزه، تشکیل کار‌گروه برخورد با متخلفان بازار شیر و لبنیات و افزایش عرضه گوشت قرمز و مرغ خبر داد.

مرتضی تمدن با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها در فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و مصلای تهران برگزار می‌شود، افزود: 11 نمایشگاه دیگر در سطح شهرستان‌های استان برای عرضه لوازم‌التحریر، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌شود. وی ادامه داد: امسال نمایشگاه‌های پاییزه از شهریور‌ماه کار خود را آغاز می‌کنند و تلاش شده تا کیفیت این نمایشگاه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه انتقادهایی به نمایشگاه گذشته، یعنی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ‌ماه رمضان وجود داشت و بر این اساس برای نمایشگاه‌های پاییزه تفاوت معنادار قیمت و کیفیت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کار‌گروه بازار لبنیات

استاندار تهران همچنین از تشکیل کار‌گروه ویژه برخورد با بر هم زنندگان بازار لبنیات خبر داد. تمدن وظیفه کار‌گروه ویژه رسیدگی به قیمت لبنیات را برخورد با افرادی که تصمیم دارند باردیگر بازار لبنیات و شیر را بر هم زنند قلمداد کرد و گفت: این کار‌گروه از روز گذشته بررسی و فعالیت خود را آغاز کرده و کارنامه کسانی که به‌صورت غیرواقعی در افزایش قیمت مواد لبنی یا شیر نقش دارند، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین