همشهری آنلاین: 8 کارگاه آموزش عکاسی همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس‌های بر‌تر سال ۹۰ دوربین.نت در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگاه‌ها از روز سه‌شنبه - ۱۴ شهریور ماه - با عنوان «عکاسی مقدماتی» با حضور احسان رافتی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آغاز می‌شود.

دومین کارگاه نیز روز چهارشنبه - ۱۵ شهریور - از ساعت ۹ تا ۱۵ با عنوان « مبانی سواد بصری» میزبان حسین وحدانی است.

همان روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ کارگاه «مجموعه تصویری و مالتی‌مدیا» با حضور محمد تاجیک برگزار می‌شود.

روز پنج‌شنبه - ۱۶ شهریور ماه - کارگاه «فوتوژرنالیسم» با حضور اسماعیل عباسی از ساعت ۹ تا ۱۵ و کارگراه «پرتره محیطی و عکس جلد» با حضور حامد بدیعی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

چهارمین روز از این برنامه در روز جمعه - ۱۷ شهریور- به برگزاری کارگاه «ترفندهای ادیت عکس» با حضور ساسان پناهیون «مستند اجتماعی» با حضور حسین فاطمی اختصاص دارد.

این برنامه‌ها به ترتیب از ساعت ۹ تا ۱۵ و 16 تا 22 برپا می‌شوند.

آخرین کارگاه این مجموعه نیز روز شنبه - ۱۸ شهریور- با عنوان «ارتباطات و تاثیراقتصاد بر فوتوژورنالیسم» با حضور محمد فرنود از ساعت 16 تا 22 برگزار خواهد شد.

آژانس عکس خبری دوربین‌.نت با همکاری فرهنگسرای رسانه و با مشارکت سایت عکاسی و نگارخانه ایرانی هفتمین دوره از این مسابقه عکاسی را با هدف برگزاری جشن عکاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عکس‌های بر‌تر سال ایران، برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکاسی، انتخاب فیلم و مالتی‌مدیاهای بر‌تر با موضوع عکس و انتخاب بر‌ترین عکاسان سال ۹۰ ایران به انتخاب عکاسان رسانه‌ها از 25 تا 30 شهریور ماه جاری برگزار خواهد کرد.

 

برچسب‌ها