همشهری آنلاین: جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد که از اوائل مهر ماه آغاز می‌شود، اعلام شد.

به گزارش مهر، پذیرفته شدگان برای ثبت نام می توانند در یکی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 مهر ماه به محلهای مورد پذیرش برای ثبت نام مراجعه کنند و عدم ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته تلقی می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام عبارت است از اصل دیپلم نظام جدید متوسطه در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش متناسب با رشته انتخابی یا گواهی گذراندن 96 واحد درسی دوره سه ساله تحصیلات متوسطه و یا اصل دیپلم هنرستانی نظام قدیم متوسطه متناسب با رشته انتخابی یا گواهی آن که به تأیید اداره آموزش و پرورش رسیده باشد.

پذیرفته شدگان هر رشته، علاوه بر پرداخت شهریه مربوطه، همچنین مبلغ 2000 تومان بابت حق بیمه دانشجویی را به شماره حسابی که از طرف محل دانشگاهی اعلام می‌شود، واریز کرده و باید رسید آن را تحویل دهند.

هر یک از پذیرفته شدگان باید مبلغ 55 هزارتومان بابت هزینه خدمات آموزشی جهت برگزاری مسابقات ورزشی، سمینارهای منطقه ای، دبیرخانه مناطق، تهیه کارت دانشجویی و کمک به صندوق رفاه دانشجویان و را فقط یک بار در طول دوره پرداخت کنند.

تمام پذیرفته شدگان هنگام ثبت نام به غیر از وجوه اعلام شده ملزم به پرداخت هیچگونه وجهی نخواهند بود و دریافت هرگونه وجه به هرعنوان از جمله جریمه، دیرکرد، خودیاری، علی الحساب و غیره ممنوع و خلاف مقررات است.