همشهری آنلاین: شنبه 8 مهرماه همزمان با سخنرانی استاد موحد، حاصل کار هنرمندان کاروان خورشید در بنیاد شمس و مولانا عرضه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از موسسه اکو، ماه گفتار بنیاد شمس تبریزی و مولانا با سخنرانی استاد محمدعلی موحد فردا در ساختمان شماره 2 اکو برگزار می‌شود.

این برنامه در ادامه‌ حرکت کاروان خورشید از بلخ تا قونیه تدارک دیده شده است که در حاشیه آن آنچه را که هنرمندان نقاش در کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی جمع بندی شده و نمایش گذاشته می‌شود.

برنامه‌ سخنرانی استاد موحد، در بخش نخست درباره‌ زادروز مولانا جلال‌الدین است و بخش دوم به ادامه‌ ماه گفتارها با "محور کلید فهم شمس و مولا" می‌پردازد.

در این برنامه استاد موحد مقالات شمس تبریزی را با نگاهی تازه بازخوانی و از این گنجینه بزرگ ادب و عرفان فارسی رمزگشایی می‌کند.

این نشست از ساعت 16:30در مرکز آموزش موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 27 همزمان با برپایی نمایشگاهی آثار نقاشی احمد وکیلی، حبیب‌الله صادقی، احمد خلیلی‌فر و مرتضی حیدری، برپا می‌شود.

پیش از این محمدعلی موحد، مهدی محقق، توفیق سبحانی، کریم زمانی و اصغردادبه در ماه‌گفتارهایی که دوشنبه‌های اول هر ماه برگزار می‌شود، سخنرانی کرده‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با تلفن 22414830 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها