همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اولین دیدار از سری دیدار‌های لیگ برتر، سایپا صدر نشین این لیگ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، تیم اصفهانی با سه مهاجم وبا ترکیبی کاملا هجومی به مصاف سایپا که چند هفته‌ای است دیدار‌های خود را با تساوی به پایان می‌رساند، رفت.

در نیمه اول عماد رضا اولین خطر جدی این دیدار را با ضربه‌ای که از زاویه بسته به سمت دروازه‌ی سایپا زد بوجود آورد که این ضربه پس از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت.

در این نیمه سپاهان مجددا توسط سید صالحی به موقعیت خوبی دست پیدا کرد که سید صالحی این موقعیت سپاهان را هم به هدر داد تا هر دو تیم با حساب صفر - صفر به رختکن بروند.

در دقایق اولیه نیمه‌ی دوم بازی دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند تا محسن خلیلی توانست با ضربه‌ای از 40 متری دروازه‌ سپاهان را تهدید کند که آرمناک پطروسیان این ضربه را به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه‌ی 68 بازی غلام‌نژاد کارت زرد دوم خود را از محسن ترکی گرفت و بلافاصله از زمین خارج شد تا سایپا 20 دقیقه پایانی بازی را 10 نفره انجام دهد. سپاهان نیز از کارت‌قرمز داور بی نصیب نماند و با کارت قرمزی که سید مهدی سید صالحی در دقیقه 79 از داور بازی گرفت 10 نفره شد.

اما سرانجام این سپا‌هان بود که مزد شیرین پیروزی را دریافت کرد.در دقیقه 86 ضربه‌ی زیبای عبدالوهاب ابوالهیل به گل رسید تا سپاهان با یک گل از سایپا جلو بیفتد. بدین ترتیب و با پیروزی یک بر صفر سپاهان در برابر سایپا، استقلال می‌تواند حتی با تساوی در برابر ابومسلم پس از هفته‌ها به صدر جدول صعود کند.

نکته قابل توجه این است که سایپا در 6 دیدار گذشته خود به پیروزی نرسیده است. 5 تساوی و یک شکست حاصل عملکرد شاگردان دایی در 6 مسابقه اخیر بوده است.