همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام بعد از برد نماینده مغولستان، نمایندگان عراق و ترکمنستان را هم مغلوب کرد، اما از نماینده میزبان شکست خورد.

تیم بسکتبال مهرام دومین دیدار خود در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد تیم بسکتبال دهوک عراق را با نتیجه 89 بر 54 مقهور قدرت خود نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این مسابقه تیم مهرام که همانند بازی اول با مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و وراندا مسابقه را آغاز نموده بود، در پایان موفق شد دومین پیروزی خود در جام باشگاه‌های آسیا چشن بگیرد.

در بازی دیگر این روز تیم الریاضی لبنان با نتیجه ۱۰۰-۵۳ تیم فالکن مغولستان را شکست داد. قضاوت این دیدار بر عهده هروس آوانسیان، داور بین‌المللی کشورمان بود.

چهارمین روز رقابت‌ها هم با پیروزی مقتدرانه مهرام ایران برابر بلنت عشق آباد ترکمنستان آغازشد.

مهرام در این دیدار به برتری 118 بر 71 دست یافت و سومین برد خود را جشن گرفت.

امیر صدیقی از مهرام با کسب 20 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد. پس از او نیز کاردوست و راتکو واردا به ترتیب 18 و 17 امتیاز را برای مهرام تصاحب کردند.

شکست ناعادلانه نماینده ایران در چهارمین دیدار

در آخرین روز دور مقدماتی بیست و سومین دوره بسکتبال باشگاهی آسیا تیم‌های مدعی مهرام ایران و الریاضی لبنان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با شکست 88 بر 63 نماینده کشورمان به پایان رسید که این بازی حواشی بسیار زیادی را نیز با خود به همراه داشت.

قضاوت ناعادلانه به سود میزبان در حالی که ایران با ترکیب مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان و راتکو واردا در مقابل الریاضی قرار گرفت کاملاً مشهود بود.

در دو دقیقه به پایان کوارتر اول، مربی حریف ابتدا اقدام به هول دادن مهدی کامرانی، کاپیتان تیم مهرام کرد و پس ازاعتراض صمد نیکخواه بهرامی و درگیری کوچکی، داوران بازی در کمال ناباوری صمد نیکخواه بهرامی را دیسکالیفه کردند و از تیم حریف نیز میگوئل مارتینز، بازیکن نیمکت نشین و بی تاثیر آنها را اخراج کردند. در میان درگیری‌ها تماشاگران با پرتاب یک شی به داخل زمین مصدومیتی برای فرید اصلانی به وجود آوردند که با کمک پزشکان حل شد.

همین حاشیه‌سازی و درگیری‌ها کافی بود تا تیم مهرام تمرکز و کنترل لازم را بر روی بازی نداشته باشد و در پایان در دیداری پر حاشیه نتیجه را ۸۸-۶۳ به میزبان واگذار نماید.

با این شکست مهرام در رده دوم گروه قرار گرفت و می‌بایست در در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دوهوک عراق برود.

منبع: همشهری آنلاین