همشهری آنلاین: چهار مقام قهرمانی دیگر حاصل کار دوچرخه‌سواران ایران در روز دوشنبه (1 آبان) بود.

در دومین روز مسابقات دوچرخه سواری جام باشگاه‌های آسیا در مواد پیست، در ماده دورامتیازی حامد جنت از تیم پتروشیمی تبریز به مقام قهرمانی دست یافت و محمد رجبلو از تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی سوم ایستاد.

در این ماده آلکسی لیاکو از تیم آستانای قزاقستان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین علی خادمی از تیم دانشگاه آزاد مقام چهارم این ماده را به خود اختصاص داد.

سکوی سوم تعقیبی تیمی در اختیار پیشگامان کویر یزد

این رقابت‌ها با کسب مقام سوم توسط تیم پیشگامان کویر یزد در ماده چهارکیلومتر تعقیبی تیمی پیگیری شد.

تیم پیشگامان کویر یزد با زمان 4 دقیقه و 23 ثانیه و 252 هزارم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد. در این ماده تیم‌های "هولی برادر" چین با زمان 4 دقیقه و 14 ثانیه و 590 هزارم ثانیه و "آستانا" قزاقستان 4 دقیقه و 21 ثاینه و 792 هزارم ثانیه اول و دوم شدند.

در این ماده تیم پتروشیمی تبریز با زمان 4 دقیقه و 25 ثانیه و 537 هزارم ثانیه مقام چهارم را از آن خود کرد.

سکوهای نخست تیم اسپرینت در تصاحب تیم‌های ایرانی

رکابزنان همچنین در ماده تیم اسپرینت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم پیشگامان کویر یزد با زمان 1 دقیقه و 171 هزارم ثانیه به مقام قهرمانی این ماده دست یافت و تیم دانشگاه آزاد با زمان 1 دقیقه و 1 ثانیه و 916 هزارم ثانیه مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در این ماده تیم هولی برادر چین با زمان 1 دقیقه و 1 ثانیه و 590 هزارم ثانیه سوم شد.

در این ماده تیم مالزی با زمان 1 دقیقه و 3 ثانیه و 412 هزارم ثانیه مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

رکابزنان ایران بر روی سکوهای کایرین

در ماده کایرین هم محمد و محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند، همچنین در این ماده علی علی‌عسگری از تیم دانشگاه آزاد بر سکوی سوم ایستاد.

درخشش رکاب‌زنان ایران در ماده یک کیلومتر

رکاب‌زنان همچنین روز دوشنبه در ماده یک کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد به مقام قهرمانی دست یافت، سینا نشاط ور از تیم پتروشیمی تبریز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و محمد دانشور از تیم دانشگاه آزاد بر سکوی سوم ایستاد.

 

منبع: همشهری آنلاین