همشهری آنلاین: نشست نقد و بررسی نمایش «آوازخوان طاس» به کارگردانی بهمن معتمدیان ساعت 16 روز دوشنبه 8 آبان ماه با حضور کارگردان، بازیگران و اهالی رسانه در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست که با حضور دکتر بهمن نامور مطلق، سعید اسدی، صادق رشیدی و رسانه‌های جمعی برگزار می‌شود، علاوه بر تحلیل نمایش، نقش زبان در آثار یونسکو، نحوه شکل گیری داستان و بازی نقش آفرینان این نمایش نقد و بررسی می‌شود.

نمایش 60 دقیقه‌ای «آوازخان طاس» که اجراهای خود را از 11 مهرماه با بازی هومن برق‌نورد، سروش صحت، بهاره رهنما، فلامک جنیدی، امید روحانی و هوتن شکیبا در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، هر روز در دو سانس 19 و 20:30 میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

تاکنون در سلسله جلسات نقد و بررسی دفتر پژوهش‌های تئاتر خانه هنرمندان ایران، نمایش­هایی چون «دو آدم خجالتی» به کارگردانی ارشام مودبیان، «شب روی سنگ فرش خیس» کار هادی مرزبان، «حساب پرداخت نمیشه» از هادی عامل هاشمی، «لو» و « (a+b)3 » به کارگردانی کلودیا سوراچه از کشور ایتالیا نیز بررسی شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند از طریق شماره 88310463 با خانه هنرمندان ایران در ارتباط باشند.