همشهری آنلاین: نوشاد عالمیان در تور جهانی لهستان با کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان کشورهای جمهوری چک و ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

به گزارش سایت فدراسیون تنیس روی میز ایران، المپین تاریخ‌ساز کشورمان در مرحله حذفی مسابقات بزرگسالان تورجهانی لهستان موفق شد اولین پیروزی خود را به دست آورد تا به جمع 32 بازیکن برتر این مسابقات بپیوندد.

در دور اول مرحله حذفی مسابقات بزرگسالان ، عالمیان در گیم‌های اول و دوم با نتایج مشابه (11 - 8) به پیروزی رسید و گیم‌های سوم و چهارم را با امتیاز مشابه (11 - 9) به حریف واگذارکرد و گیم‌های پنجم (11 - 4) و ششم (11 - 8) را به سود خود به پایان رساند و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 مقابل نماینده جمهوری چک به برتری رسید.

نوشاد عالمیان که تنها نماینده کشورمان در رقابت‌های بزرگسالان تور جهانی لهستان است، توانست از سد کایتو فوجی موتو از ژاپن هم عبور کند.

گفتنی است بازیکن ژاپنی چهار ماه پیش رنکینگ 304 جهان را داشت ولی به دلیل عدم حضور در مسابقات بین‌المللی از رنکینگ جهانی خارج شد.

عالمیان در گیم اول (14 -12) و در گیم دوم (11 - 8) به پیروزی رسید ولی در گیم سوم نتیجه را (8 - 11) واگذار کرد. وی در گیم چهارم موفق شد همانند گیم دوم نتیجه این گیم را به سود خود به پایان برساند.

نوشاد عالمیان با غلبه بر فوجی موتو در گیم پنجم با نتیجه (11 - 7) جواز حضور در یک هشتم نهایی را از آن خود کرد.

المپین تاریخ‌ساز کشورمان روز شنبه (20 آبان) درجمع 16 نفر برتر رقابت‌های بزرگسالان تور جهانی لهستان ساعت 14:30 به وقت محلی به مصاف هی‌بال از اسلواکی خواهد رفت.

 

منبع: همشهری آنلاین